اهمیت لینک و پیوند بیلدینگ درسئو و بهینه سازی

شنبه 30 ارديبهشت 1396
4:05
Broe Wiberg

در اولین گام شما باید اهمیت سئو را بدانید و کاربرد های آن را سپس به عواملی که باعث تقویت آن میشود بپردازید . امروزه داشتن فقط بک وب سایت کفاف نمی دهد و شما باید زیرساخت های آن را چه درونی و چه موقعیت بیرونی تقویت نمایید . بهینه سازی درونی و بیرونی سایت مدنظر است .

بطور خلاصه به هر اقدامی که به صورت بدون واسطه و توسط شما برای بالا بردن سکو وبسایت در موتوری های جستجوگر مانند گوگل , بینگ و یاهو شکل میگیرد سئو و با صرفه سازی گفته می‌شود . سئو عملیات سئو به شما کمک می‌کند که با عبارات با اهمیت که مرتبط با تارنما متبوع شما هست در نتایج کاوش در صفحه ها نخستین قرار بگیرد و همین سبب دیده شدن شما در نگاه مخاطب می‌شود .
اکنون لینک و پیوند بیلدینگ یکی‌از اتفاقات مهمی است که تاثیر بسزایی در سهم با صرفه شدن سایت شما دارد . عوامل متعددی دست اندر کار می باشند که در مقاله‌ها آینده به آن می‌پردازیم , البته در‌این مطلب صرفا به معنا لینک و پیوند بیلدینگ و اهمیت آن در سئو خوا هیم پرداخت .
در نظر داشته باشید وب سایت شما فرمان روا راه و روش هایی پیدا می‌کند که جریان بقای خود را از محدودیت در میآورد و وارد فضایی زنجیره وار می گردد یعنی مسیر هایی که اهمیت متعددی در اعتبار و وجهه وب سایت از نظر موتورهای جستجو دارد را پیدا می‌کند .

لینک بیلدینگ
لینک بیلدینگ چیست؟ ( Link Building )

رخداد و عملیاتی که باعث می شود لینک و پیوند وبسایت شما در سایر وب سایتها قرار گیرد را به اصطلاح پیوند بیلدینگ یا میگویند . در واقع لینک و پیوند بیلدینگ به فرایندی گفته میشود که با ایجاد کانال ای از بک لینکها , منجر ارتقا پیج رنک و بالار رفتن وب سایت در نتایج جستجو می شود . موتورهای جستجو هر بک لینک را به عنوان یک رای در حیث میگیرند و هرچه تعداد این آرا طولانی تر باشد بها تارنما فراتر می رود .
کاملا باید در ساخت و ساخت این پیوند ها توجه کرد . ساخت بک لینک هایی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نیستند از اعتبار تارنما شما هم کم خواهد کرد همچنین ابدانید که قرار به دست آوردن لینک شما در نوشته بقیه وب سایت ها تاثیر بیشتری روی سئو دارااست . سایتهایی که پیج رنک بالاتری دارا‌هستند و با وبسایت شما دارای ارتباط می‌باشند را انتخاب کنید هم جهت بودن و هم راستا بودن به تارنما شما اعتبار می‌بخشد . در بک لینک به چنگ آوردن از سایتهای اسپمر و مشکوک پرهیز کنید . این را بدانید که خرید بک لینک زیاد موءثر است اما خیر از هر سایتی , این کار را بایستی به عهده متخصص سئو گذارید .

لینک بیلدینگ و نحوه های آن
شما می‌توانید از بک لینک در وب سایت خودتان استفاده نمایید , بدین صورت که . شما در وبسایت خویش به عبارات اساسی و پست های کهن خود لینک و پیوند بدهید . مثلا چنانچه وب سایت سئو
دارید در مطالب خویش به واژه سئو مرتبا پیوند دهید تنها مراقب باشید که بیش از حد این کار را انجام ندهید در تمامی کارها سئو و باصرفه سازی حد میانه روی را رعایت کنید . نکاتی برای ایجاد بک لینک و پیوند های عالی موجود است که در مقاله ها قبل به آن اشاره شده‌است و میتوانید آن را مطالعه نمائید .

چگونه بک لینک و پیوند مجانی اخذ کنیم؟

باید کار و محتوایی داشته باشید تا یوزرها با میل خود فارغ از دریافت هزینه ایی لینک شمارا منتشر کنند اما می بایست مسلما یکی‌از صفحات سایت شما برای آن ها باارزش باشد مثل خبری اثر گذار , مقاله ایی کاربردی و . . .
برای مثال :


قراردادن مقاله ها و خبر ها اثر گذار و باارزش
طراحی ابزار و تجهیزات کاربردی نظیر ابزار جستجوی دامنه , اختلاف وزن و قد و . . .
ارائه سرویس ها دارای منفعت ترجمه , مشورت کردن و آموزش آنلاین

باعث ارتقاء تعداد بک لینکهای رایگان میگردد .
درصورتی که سایت شما به بقیه کاربران یاری دهد و نیازهای آنها را براورده کند , اکثری از آن‌ها هم با قراردادن لینک وب سایت شما در وب سایت ها و پیج های خود سبب ساز افزایش اعتبار مارک شما در وب می‌شوند . در نظر داشته باشید که ایجاد محتوای مناسب و اثر گذار برای یوزرها منجر خواهد شد که اشخاص بیشتری به تارنما شما علاقمند شوند و همین مسئله باعث میشود که لینک های بیرونی بیشتری به وبسایت شما ارجاع داده شود . براین اساس ایجاد محتوا یکی از اصول حیاتی ساخت لینک در سئو وجود دارد .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]