سرویس ها سئو - مهم‌ترین خدمات باصرفه سازی وب سایت

جمعه 2 تير 1396
16:46
Broe Wiberg


5 . شبکه های عمومی رقیبان را بررسی کنید

یکی‌از فعالیت های اصلی برای سرویس ها سئو , عمل در شبکه‌های‌عمومی است . اما همیشه سوال عمده مالکان و متخصصین این است که چه‌طور بازاریابی شبکه‌های‌مردمی را انجام دهیم . شایسته ترین رویکرد بازبینی شبکه های حریف و چه‌طور عمل کردن آن ها هست . اما ابزارهای آنالیز متعددی برای سوشیال ها وجود دارد البته هدف آنالیز رقیبتان است .

به چه شکل پست گذاری , طرز قرار دادن عکس , ساعت پست گذاری , گونه محتوا انتخاب شده , تعداد اشتراک گذاری و لایک ها از مواردی است که می بایست برای خدمات سئو با صرفه باز‌نگری نمایید .
6 . عمل های خود را حق تقدم بندی نمایید

اولویت بندی کردن عمل ها در تمامی جا کاربرد دارد البته در سرویس ها سئو بیشتر . کارهایی که واجب است انجام دهید را برروی یک صفحه بنویسید و آنها را حق تقدم بندی نمایید . به طبع اولی فعالیت های برای سرویس ها سئو , با صرفه کردن کد نویسی و ثبت آن در ابزارهایی مانند گوگل وبمستر است , آن‌گاه به سراغ سئو خارجی بروید .
7 . کار خود را با یک رینگ کاری آغاز کنید

بسته به این که تجربه شما از تکنیک های خدمات سئو چقدر است , یک برنامه برای خویش بنویسید و هر روز آن را اجرا نمایید . در واقع یک گونه حلقه کاری برای خویش تولید نمایید و هرروز یا این که اگر چه وقت یک بار , یک تکنیک جدیدی به آن طولانی تر کنید یا این که سطح ای حذف کرده و تراز دیگری را جایگزین فرمائید . بدین خط مش خوب تر می توانید کار خود را دنبال فرمائید .
8 . وبسایت ها شبیه البته نه رقیب را محاسبه فرمایید

مراد از وبسایت های مشابه یعنی تارنما هایی که از حیث انگیزه و ساختار مشابه سایت شما می باشند و تکنیک هایی که آنها برای خدمات سئو تارنما خود انجام ارائه میکنند همانند تکنیک های شما است را پیدا فرمائید . بررسی مدل دسته بندی و ساختار آنان به شما میتواند امداد بسیاری در سرویس ها سئو کند و اینکه آن ها از چه ابزارهایی برای تبلیغات استفاده می نمایند .
9 . محتوای دیرین را بازیابی نمایید

محتوا و خبرهای کهن وبسایت خویش را بازیابی نمائید . یعنی در صورتی براساس اصول سئو نیست , تکنیک ها به طبع به کار ببرید و اشکالات فنی آنان‌را تا حد ممکن رفع فرمایید . همینطور تلاش فرمایید که مطالب آنان‌را تغییر‌و تحول دهید اما این تغییر و تحول خیلی نباید باشد و مراد ما بخش اعظم رفع مشکلات فنی مربوط به سئو و افزودن نکات تازه به آن است . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]