روشهایی برای سئو در کسب و کارهای کوچک
در مقالهها گذشته که در وب24 نشر داده شده , ذکر کرده ایم که ضوابط و الگوریتم های پیچیده سئو مدام در درحال حاضر تغییرو تحول است و صاحبان وب سایت و مدیران با صرفه سازی وب سایت ها به شدت سرگرم این مسئله هستند . تکنولوژی و آی تی در تعریف خویش دارااست که امروز با فردایش فرق می نماید و داستان عجیبی نمیباشد و این ما هستیم که خود را باید آپدیت نگه داریم .
دراین مقاله میخواهیم راهکارهایی ارائه دهیم که به عنوان پروسه های اول میتوانید آن را دور از شوخی بگیرید و در کار خویش حیث فرمایید به این ترتیب یه خرده از شدت نگرانی های خویش کاهش میدهید . , میخواهیم در زمینه ی طریق های سئو برای مشاغل کوچک ارائه دهیم لطفا همراه ما باشید امیدواریم کهاین مقاله بتواند مسمر ثمر قرار بگیرد .
سئو و باصرفه سازی برای کسب و شغل های کوچک
۱ - سئو داخلی را مورد بررسی قرار دهید
در قدم نخستین بایستی سایت و چهارچوب داخلی آن را مورد باز بینی قرار دهید تگ های صفحه و سرعت لودینگ وب سایت و . . موادسازنده با اهمیت و تاثیرگذاری می باشند . در شرایطیکه خودتان توانایی و علم این فرمان را ندارید از کارشناسان فنی امداد بگیرید . سئو داخلی دربرگیرنده ساختار صفحه های و نحوه ارتباط آن ها , روش کدنویسی سایت و خروجی قالب , نحوه اکران وب سایت در موبایل و تبلت , سرعت بارگذاری صفحه های , نشانی دهی صفحه های اینترنتی , محتوای صفحه و . . . می گردد . طراحی وبسایت مطلوب برای سئو یکیاز عوامل تاثیر گذار با اهمیت است و با انجام این کار میتوانید کیفیت کاری خود را ارتقا قابل توجهی دهید .
۲ - محتوای وبسایت را فراموش نکنید
اولین چیزی که مخاطب را به وبسایت شما میکشد محتوای تازه و نوآورانه است لطفا این مورد را فراموش نکنید و در رابطه با کسب و کارتان محتواهای خلاقانه بسازید و آن را در سایت قرار دهید و همت فرمایید مطالب آپ تو دیت باشد درصورتیکه مطلبی آپدیت نباشد بی تردید خیر برای موتورهای کاوش جذابیت داراست نه مخاطب و از اعتبار وب سایت شما میکاهد .
۳ - شبکه های مجازی و توسعه و گسترش مارک
در کانال های مجازی فضایی زیاد خوب آماده است تا بتوانید عرضاندام فرمائید و معمولا کسب و شغل های کوچک میتوانند درین فرمان مضاعف بدون شوخی ظاهر شوند چون هزینه های هنگفت تبلیغات را ندارد و به نسبت هزینه های سرسام آور میتوان معقولانه روی کانال های مجازی و اجتماعی سرمایه گذاری کرد . و شما میتوانید از این طریق اشخاص را ازروی پیوند به سایت خودتان ساماندهی فرمائید . این کار باید سازماندهی شده و طبیعی باشد تا به سئو کمک کند .
4 - لینکهای ورودی را نخرید
بخش اعظمی از کسبوکارهای کوچک درپی خرید لینک و پیوند های ورودی هستند البته غافل از آنکه درصورتی که محتوا و صفحات فرود به صحت پباده سازی نشود نمیتواند تاثیر در مخاطب بگذارد و هنگامی با پیوند امرانه وارد تارنما شود مخاطب قیمت کار را میسنجد و احتمال دارد به راحتی از آن خارج شود . عملکرد نمایید کاری فرمائید که سایر افراد اکنون صفحه های شما را با ارزش بدانند و ان را دست به دست و به صورت کانال ایی منتشر نمایند . این فرمان سبب اعتبار میگردد . کاری که می توانید بکنید این است که با شغل های همتراز خود تعامل فرمائید و پیوند ها را تبادل فرمائید . حقۀ این کار مبادله لینک است . خرید بک لینک برای چت روم کسانی که بها این کار را دارند را پیدا نمایید و به آنها پیشنهاد تبادل پیوند بدهید .
5 - استفاده از آدرس اینترنتی مارکتینگ
کسب و شغل های کوچک به هر دری میزنند تا مارک خود را در فضای آنلاین منتشر کنند و خب طبیعتا رویکرد های ارزان ارزش را نیز آزمایش خواهند کرد درین لابه لا ارسال ایمیلهای انبوه با هزینه پایین برای لینکدهیهای مضاعف میتواند فراوان وسوسه انگیز است و در حالتیکه قانون ها همگانی ارسال ایمیل انبوه را رعایت نمایید , میتوانید از این روش هم اقدام به ورود مخاطب از طریق پست الکرونیکی داشته باشید . در حیث داشته باشید که ارسال هرزنامه کمکی به شما نخواهد کرد و حتی ممکن است سبب ساز هلاکت برند شما شود , مراد از آدرس اینترنتی مارکتینگ ارسال آدرس اینترنتی های هدفمند به مخاطب علاقمند است . در حالتیکه که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدرس اینترنتی مارکتینگ میباشید نوشتهعلمی ایمیل مارکتینگ چه است را مطالعه کنید .
6 - تا جای ممکن خود را آپ تو دیت نگه دارید
به شما توصیه میکنیم که نیز درباره با سئو و باصرفه سازی سایتتان خود را آپ دیت نگه دارید نیز اینکه گزارش ها و برخورد ها را به صورت ماهانه از روی وبسایت خود دریافت نمایید این کار به شما یاری می کند تا متوجه باشید کدام نحوه میتوانید موثرتر باشید و بازخرد بهتری را برای شما
[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]