روشهایی برای سئو در کسب و کارهای کوچک

شنبه 30 ارديبهشت 1396
4:09
Broe Wiberg



در مقاله‌ها گذشته که در وب24 نشر داده شده , ذکر کرده ایم که ضوابط و الگوریتم های پیچیده سئو مدام در درحال حاضر تغییر‌و تحول است و صاحبان وب سایت و مدیران با صرفه سازی وب سایت ها به شدت سرگرم این مسئله هستند . تکنولوژی و آی تی در تعریف خویش دارااست که امروز با فردایش فرق می نماید و داستان عجیبی نمیباشد و این ما هستیم که خود را باید آپدیت نگه داریم .
در‌این مقاله می‌خواهیم راهکارهایی ارائه دهیم که به عنوان پروسه های اول میتوانید آن را دور از شوخی بگیرید و در کار خویش حیث فرمایید به این ترتیب یه خرده از شدت نگرانی های خویش کاهش میدهید . , میخواهیم در زمینه ی طریق های سئو برای مشاغل کوچک ارائه دهیم لطفا همراه ما باشید امید‌واریم که‌این مقاله بتواند مسمر ثمر قرار بگیرد .

سئو و باصرفه سازی برای کسب و شغل های کوچک
۱ - سئو داخلی را مورد بررسی قرار دهید

در قدم نخستین بایستی سایت و چهارچوب داخلی آن را مورد باز بینی قرار دهید تگ های صفحه و سرعت لودینگ وب سایت و . . موادسازنده با اهمیت و تاثیرگذاری می باشند . در شرایطی‌که خودتان توانایی و علم این فرمان را ندارید از کارشناسان فنی امداد بگیرید . سئو داخلی دربرگیرنده ساختار صفحه های و نحوه ارتباط آن ها , روش کدنویسی سایت و خروجی قالب , نحوه اکران وب سایت در موبایل و تبلت , سرعت بارگذاری صفحه های , نشانی دهی صفحه های اینترنتی , محتوای صفحه و . . . می گردد . طراحی وبسایت مطلوب برای سئو یکی‌از عوامل تاثیر گذار با اهمیت است و با انجام این کار می‌توانید کیفیت کاری خود را ارتقا قابل توجهی دهید .
۲ - محتوای وبسایت را فراموش نکنید

اولین چیزی که مخاطب را به وبسایت شما میکشد محتوای تازه و نوآورانه است لطفا این مورد را فراموش نکنید و در رابطه با کسب و کارتان محتواهای خلاقانه بسازید و آن را در سایت قرار دهید و همت فرمایید مطالب آپ تو دیت باشد در‌صورتی‌که مطلبی آپدیت نباشد بی تردید خیر برای موتورهای کاوش جذابیت داراست نه مخاطب و از اعتبار وب سایت شما میکاهد .
۳ - شبکه های مجازی و توسعه و گسترش مارک
در کانال های مجازی فضایی زیاد خوب آماده است تا بتوانید عرض‌اندام فرمائید و معمولا کسب و شغل های کوچک میتوانند درین فرمان مضاعف بدون شوخی ظاهر شوند چون هزینه های هنگفت تبلیغات را ندارد و به نسبت هزینه های سرسام آور میتوان معقولانه روی کانال های مجازی و اجتماعی سرمایه گذاری کرد . و شما میتوانید از این طریق اشخاص را ازروی پیوند به سایت خودتان ساماندهی فرمائید . این کار باید سازماندهی شده و طبیعی باشد تا به سئو کمک کند .
4 - لینک‌های ورودی را نخرید


بخش اعظمی از کسب‌وکارهای کوچک در‌پی خرید لینک و پیوند های ورودی هستند البته غافل از آنکه درصورتی که محتوا و صفحات فرود به صحت پباده سازی نشود نمیتواند تاثیر در مخاطب بگذارد و هنگامی با پیوند امرانه وارد تارنما شود مخاطب قیمت کار را میسنجد و احتمال دارد به راحتی از آن خارج شود . عملکرد نمایید کاری فرمائید که سایر افراد اکنون صفحه های شما را با ارزش بدانند و ان را دست به دست و به صورت کانال ایی منتشر نمایند . این فرمان سبب اعتبار میگردد . کاری که می توانید بکنید این است که با شغل های همتراز خود تعامل فرمائید و پیوند ها را تبادل فرمائید . حقۀ این کار مبادله لینک است . خرید بک لینک برای چت روم کسانی که بها این کار را دارند را پیدا نمایید و به آن‌ها پیشنهاد تبادل پیوند بدهید .
5 - استفاده از آدرس اینترنتی مارکتینگ

کسب و شغل های کوچک به هر دری میزنند تا مارک خود را در فضای آنلاین منتشر کنند و خب طبیعتا رویکرد های ارزان ارزش را نیز آزمایش خواهند کرد درین لابه لا ارسال ایمیل‌های انبوه با هزینه پایین برای لینک‌دهی‌های مضاعف می‌تواند فراوان وسوسه انگیز است و در حالتی‌که قانون ها همگانی ارسال ایمیل انبوه را رعایت نمایید , می‌توانید از این روش هم اقدام به ورود مخاطب از طریق پست الکرونیکی داشته باشید . در حیث داشته باشید که ارسال هرزنامه کمکی به شما نخواهد کرد و حتی ممکن است سبب ساز هلاکت برند شما شود , مراد از آدرس اینترنتی مارکتینگ ارسال آدرس اینترنتی های هدفمند به مخاطب علاقمند است . در حالتی‌که که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدرس اینترنتی مارکتینگ میباشید نوشته‌علمی ایمیل مارکتینگ چه است را مطالعه کنید .
6 - تا جای ممکن خود را آپ تو دیت نگه دارید

به شما توصیه می‌کنیم که نیز درباره با سئو و باصرفه سازی سایتتان خود را آپ دیت نگه دارید نیز این‌که گزارش ها و برخورد ها را به صورت ماهانه از روی وبسایت خود دریافت نمایید این کار به شما یاری می کند تا متوجه باشید کدام نحوه میتوانید موثرتر باشید و بازخرد بهتری را برای شما


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]