12 منبع بدون پول یادگرفتن سئو جهت تحول در کسب و کار

جمعه 2 تير 1396
16:43
Broe Wiberg

آموزش سئو مسائل ای نمی باشد که بتوان کوتاه دوران به کسی تمام نکات را آموزش اعطا کرد و به او اذعان کرد که تنها با سود از آن ها به راحتی می توانید وبسایت خویش را در کاغذ نخستین گوگل قرار بدهید . اما اصول شالوده یک کدام از است و تغییری نمیکند ولی با دقت به تغییر‌و تحول مداوم الگوریتم های گوگل , نیاز است که هرروز دانش خویش را دراین مورد به روز نگه دارید و از نهایی بروزرسانی و تغییرات تکنیکی آن آگاه شوید .

برای یادگرفتن سئو راه و روش ها و منابع مختلفی وجود دارد . شما می‌توانید در کارگاه های فراگیری سئو که بوسیله شرکتهای یا این که دانشگاه ها اجرا مي شود , کمپانی فرمایید . می توان مقالاتی را در وب لاگ های گوناگون اما معتبر خارجی و فارسی قرار داده می گردد , منفعت نموده و همینطور در کلاس های سری شرکت کرده و از مشاوره و کارشناساسان سئو خبره نیز یاری بگیرید .

بخش اعظم شرکتهای و موسسات کارایی می نمایند که برای بدست آوردن میدان رقابت , اقدام به یادگرفتن سئو از طریق نکات عمومی در بخش مقاله ها وب سایت خود کنند و همینطور با برگزاری عصر ها و کارگاه های تخصصی , سئو را به صورت عملی را دانشجویان خاطره دهند . در اصل شرکت عام المنفعه افراد با هر فن و تخصصی در‌این زمان ها آزاد است .

در‌این مقاله آموزش سئو , قصد داریم که 12 تارنما که اقدام به فراگیری سئو می کنند را معرفی کنیم . استفاده از منابع این تارنما ها رایگان است و پیشنهاد می شود که مسلما از آنان برای یک بار هم که شده است , مطالب آنان‌را بخوانید .
12 منبع بدون‌پول آموزش سئو

1 . Moz . com


اولین تارنما که توسط متخصص ها سئو برای یادگیری و فراگیری سئو پیشنهاد می شود . انجمن های کارکشته دارای ربط درین وب سایت و همینطور بخش مقاله ها قادر که دارد , آن را تحت عنوان یک منبع قوی نیز برای فراگیری و هم مرجعی از پایانی تغییرات در این حوزه قرار داده است . مقاله‌ها این وب سایت کاملا طولانی و متناسب است و همه نکات را در بر می‌گیرد .

2 . Webmaster World

وبلاگ نویسان سئو از اینکه اینترنت از مطالب با عنوان آموزش سئو فارغ از در نظر به چنگ آوردن کیفیت اشباع شده است , ابراز نگرانی می کنند و برخی ها خود را از این مدل اشباع مسئول می دانند . از این رو تارنما webmasterworld . com به وجود آمد . این وب سایت یک فروم آنلاین است که در آن به باز‌بینی و یادگرفتن سئو و بازاریابی اینترنتی پرداخته می شود و متخصصین این حوزه به سوال های افراد پاسخ می دهند .

3 . Seo By the Sea

یکی شایسته ترین تارنما ها که مشتمل بر مقالاتی است که راجع به نکات با صرفه سازی برای موتورهای کاوش در آن مطالب بسیار مفیدی می توانید پیدا نمائید .

4 . The Anatomy of a Large - Scale Hypertextual Search Engine

یک مقاله ای است که بوسیله لاری پیج و سرجری بین برای آخر طومار دکترای خود , درج شده شده است . این نوشته‌علمی مشتمل بر طرح کلی از کارها و مواقعی است که در گوگل انجام می گردد و دارای اهمیت می باشند .

تلاوت مطلب بالا به شما در واقع رویت کرد کلی از هسته اساسی کار گوگل و کارهایی بایستی درآن انجام دهید تا سکو سایت شما ارتقا پیدا نماید , امداد اکثری می کند و می تواند تحت عنوان یک منبع آموزش سئو در نظر گرفته شود .

5 . Search Engine Journal

یکی‌از وب سایت های معروف در عالم است که مشتمل بر مقالاتی در زمینه ی آموزش سئو و همگی آنچه افراد به آن نیازدارند است .

ولی توصیه می‌کنیم که در صورتیکه قرار است که از منابع آنلاین استفاده نمائید , بی تردید سایت های زیادی را دراین مورد پیگیری و مطالعه فرمایید .

6 . Google ’ s SEO Guidelines

در این صفحه تارنما شما می‌توانید تکنیک ها متنوع اکثری در زمینه ی سئو را به طور خلاصه مطالعه نمایید .

7 . Search Engine Land

این وبسایت توسط دانی سولیوان که شناخته شده ترین فرد در سئو است , فعال سازی شده‌است . دانی در این وب سایت آخری تکنیک های حوزه سئو را که توسط خودش و دیگر متخصصان این حوزه وجود دارد , قرار داده است . یکی‌از بهترین منابع یادگرفتن سئو برای افرادی است که قصد فعال‌ساز‌ی یک فروشگاه اینترنتی را دارا هستند .

8 . Marketing Land

یکی‌از وسیع ترین وب سایت ها که آخری اخبارهای حوزه بازاریابی را زیر پوشش خویش قرار می‌دهد . درین تارنما مقاله‌ها مختلف که به طور روزانه قرار داده میشود و همینطور گونه های موضوعات در حوزه بازاریابی اینترنتی , درین وبسایت قرار گرفته است .

9 . SEM Post

این وبسایت در سال 2014 به وسیله جنیفر سئو سایت


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]