باصرفه سازی محتوا - سئو محتوا - فرایند تعریف و تمجید انواع راهکار

جمعه 2 تير 1396
16:44
Broe Wiberg

باصرفه سازی محتوا , اصطلاحی است که در‌حالتی که در حوزه بازاریابی محتوا و اینترنتی کار کرده باشید , حتما نام آن را شنیده اید . در این مقاله یادگرفتن سئو قصد داریم که در زمینه ی باصرفه سازی محتوا و هر آنچه که هر فردی می بایست در رابطه با آن بداند را ابلاغ کنیم .


ما در‌این مطلب همینطور به سه سوال ذیل که سوالات اصلی برای هر شخصی در حوزه باصرفه سازی محتوا است را جواب خوا‌هیم اعطا کرد :

باصرفه سازی محتوا چیست؟
اشکال باصرفه سازی محتوا چیست؟
استراتژی باصرفه سازی محتوا چیست؟

اما درین مطلب , درباره ی استراتژی باصرفه سازی محتوا , خیلی کلام نمی شود و تنها تعریف‌و‌تمجید کلی آن ابلاغ میگردد . اضافه انگیزه ما , آشنایی شما با این اصطلاح و چگونگی ارتقاء و بهبود آن هست .
باصرفه سازی محتوا چیست؟

برای درک کردن اینکه دقیقا متوجه گردید که این اصطلاح به چه معنی است , بهتر است که آن را به دو کلمه و واژه تقسیم نمایید : ( سئو ( و ( محتوا (

سئو , دربرگیرنده تکنیک و فرآیند هایی است که برای با صرفه سازی سایت و افزایش جايگاه آن در گوگل به کار میرود تا یوزرها بتوانند تارنما را با استعمال از موتورهای کاوش پیدا کنند .

محتوا , یعنی انواع اطلاعاتی است که در صفحه ها وب قرار میگیرد .

درحال حاضر باصرفه سازی محتوا که مخلوط این دو کمله است یعنی هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو تولید گردد .

اینکه چه طور محتوای خویش را براساس اصول سئو تولید و با صرفه نماییم , رویه ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد , همینطور در زمینه ی با صرفه سازی محتوا مقاله ها متعددی مندرج شده است .

مهمترین موارد با صرفه سازی محتوا ( سئو محتوا )

تحقیق کردن در زمینه‌ی کلمه ها اساسی : در صورتیکه قصد دارید که بتوانید ترافیک گوگل را در سوی تارنما خویش جذب فرمایید , بهتر است گذشته از استارت به تولید محتوا , درخصوص لغت ها حیاتی که متناسب با کسب وکار شما می‌باشند و بیشترین کاوش را دارند , تحقیق و بررسی فرمائید . به عبارت دیگر در عملکرد نمایید که کلماتی را در محتوای خود به کارگیری فرمایید که بوسیله کاربران بیشتر از همگی زمینه جستجو قرار می‌گیرد .

با صرفه سازی کلمه ها اساسی : این روش به‌این معناست که چه‌طور و کجا کلمات حیاتی را در محتوای خود به کارگیری نمایید . این مسائل در باصرفه سازی محتوا خیلی اثر گذار است .

با صرفه سازی محتوا : محتوای شما همان گونه که می دانید باید با صرفه باشد . این باصرفه بودن مقاله فقط از دید سئو نیست بلکه از نظر استفاده کننده هم بایستی باصرفه باشد یعنی بتواند با وی ارتباط دلخواه برقرار نماید .

معرفی محتوا : گذشته از نوشتن استراتژی ساخت محتوا , باید شبکه‌های‌عمومی و راه و روش های تکثیر آن را پیدا فرمائید . در واقع بایستی بدانید یوزرها شما در کدوم شبکه ها و تیم ها اکثر حضور دارا هستند و مطالب تارنما خود را در آنجا تبلیغ فرمایید . متخصص سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]