دوازده رویه برای سئو کردن یک وب سایت ( نصیب اولیه )

شنبه 30 ارديبهشت 1396
4:10
Broe Wiberg



همان طور که می‌دانیم سئو و با صرفه سازی از عوامل با اهمیت آشنایی یک تارنما و تبدیل شدن آن به تعیین اولیه کاربران است در یک مشاهده کرد کلی و گاه اجمالی میتوانیم اهمیت سئو را اینگونه یادآور شویم :

93 درصد فعالیت های باطن اینترنت با جستجو در گوگل اتفاق می افتد .
ازهر4 نفر , 3نفر به جستجوهای ورقه اول کتفا میکنند .
بالای 90درصد کلیک ها به لغت ها و صفحه ها طبیعی بازگشت داده میگردند .
جايگاه بندی های برتر بر طبق پارامتر های جانور در موتورهای جستجو در صفحه اولیه قرار داده می گردد .

پس نتیجه می گیریم در شرایطی‌که رغبت داریم که سایت خود را در درجه های برتر و در دیدراس تعیین یوزرها اینترنتی قرار دهیم بایستی مسلما روی سئو و باصرفه سازی آن به صورت تخصصی کار کنیم و مجال متعددی را به آن اختصاص دهیم .

تا اینجا به اهمیت این قضیه پی بردیم که وجود همچین فرآیندی برای سایت ما فراوان دارای اهمیت است . درین مقاله می‌خواهیم به منش هایی اشاره کنیم که به شما امداد می کند اینترنت سایتتان را با صرفه کنید . سئو ولی یادآور میشوم این روند در حوزه تخصصی قراردارد و می بایست نگاه ویژه ایی به آن داشت از این لحاظ در‌صورتی‌که حس می کنید که مجال در مدیریتتان سخن اولیه را می زند از متخصصان سئو و بهینه سازی کمک بطلبید .

سئو و با صرفه سازی سایت

شیوه های موجود درین حوزه زیاد گسترده است و حتما دربرگیرنده مورد ها متعددی میشود در این جا می خواهیم پاره ایی از این موردها را ذکر کنیم :
آنالیز لغت ها مهم

لغات اصلی آن دست واژگانی هستند که یوزرها اینترنت در موتورهای جست‌‌و‌جو تایپ میکنند تا به مطالب متبوع خویش دست یابند . این واژگان از یک یا این که ادغام یکسری واژه و کلمه تشکیل می شوند . آشنایی این کلمه ها متعلق به نیاز شما و جور کاربری اینترنت سایتتان برمیگردد . به عنوان مثال در شرایطی که در مشهد هستید و فروش پرده زبرا را در اینترنت سایتتان معرفی میکنید , کلمه پرده زبرا در شهر مشهد مقدس و فروش پرده زبرا جزء عبارات دارای اهمیت سایت شما محسوب میشود .

اسم سایت و توضیحات

از اصلی ترین مواقعی که برای موتور های جستجو اهمیت دارااست تیتر وبسایت و شرح آن است . شما باید در تعیین عنوان تارنما خیلی دقت کنید . تصور کنید در راسته ایی از بازار فروشگاه شما وجود دارد چه تابلویی بر رمز درین مغازه می زنید تا مردمان در آن بازار به سوی دکان شما جهت دهی شوند؟ و در اینترنت زیرا احتمال دارد رباط ها هوش انسانی ندارند می بایست توضیحاتی هم برای زیر عنوان آن در حیث بگیرید .
لینک و پیوند های داخلی

ساختاری منظم از لینک ها در وبسایت خود بسازید پیوند داخلی به پیوند هایی گفته می شوند که به صفحاتی ارجاع داده می شوند که به ادرس خود وب سایت یکی میباشند . یعنی ادرس کلی منبع و مقصد یکی می‌باشند . لینک و پیوند ها داخلی از یک صفحه یک دامنه به ورقه ی دیگری از همان دامنه می‌روند . یعنی درصورتی که مقاله ایی در باره پباده سازی دکورا سیون میگذارید و در آن عبارت مشترکی موجود است که در دیگر عنا وین سایتتان می‌باشد آن را به هم پیوند دهید .
لینک های فرنگی

لینک های داخلی صراحت دارد که مضاعف ارزش دارد اما نظیر این است که دایره شناخت سایر افراد از شما دوچندان نادر است . موتورهای جستجو دست روی وب سایت هایی میگذارند که معتبر باشند یعنی این که چه اشخاصی به شما لینک و پیوند داده اند و شما‌را میشناسند . این مسائل دوچندان حساس است .
عنا وین تصاویر

هیچ چهره ای را سوای نام دارای ربط در وب سایت قرار ندهید و تگ مطلوب با تصویر را در روی آن بگذارید همه سیستم های موتورهای جستجو این قابلیت را دارا هستند که پس از آپلود عکس روی تارنما , اسم دلخواه با آن را قرار دهید .
تولید محتوای با ارزش

در وب سایت خود متن‌ها ارزشمند و محتوای یک سری رسانه ایی ایجاد نمائید . مثل ویدیو , عکس , صوت که برای کاربران جاذب باشد و کلیک سایتتان را بالا چیره شود . این امر دارای اهمیت برای موتور های کاوش زیاد اهمیت دارااست چون که کاربرپسند است و برای مخاطب گیرایی ضروری را دارااست .

در مقاله بعدی به شش روش ما‌نده سئو کردن وبسایت اشاره خوا هیم کرد . با ایده ها سازنده خویش ما‌را ملازمت فرمایید .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]