چه‌گونه بازدیدکنندگان را از گوگل به مشتریان تارنما تبدیل کنیم ؟

شنبه 30 ارديبهشت 1396
4:11
Broe Wiberg

آیا هر کاربری که از گوگل وارد سایتمان می‌شود این احتمال وجود دارد که به مشتریان بالقوه و بازگشت پذیر تارنما تبدیل شوند ؟ قطعا جواب این سوال نه هست . آمارها نشان میدهد که تفاوت بیشتر ای لا به لا کاربرهای وارداتی به سایت هست . البته چطور ؟ در گذشته های خیر چندان بدور به این شکل بود که وبمسترها به هر طریقی سعی در جذب کردن کاربر و افزایش ترافیک و رنکینگ در وب سایت الکسا را برای وب سایت خودشان را داشتند .



چه طور بازدیدکنندگان از گوگل را به مشتریان سایت تبدیل کنیم ؟




طریقه کارکرد الگوریتم های گوگل این چنین بود که به ازای تمجید متا تگ های سایت ورودی گوگل های بسیاری را بعضی برخی از تارنما ها دریافت میکردند . این باگ الگوریتم گوگل باعث شده بود خیلی از وب سایت ها علی الخصوص وبسایت ها تفریحی و دانلودی با تعریف متا تگ های مطالب نامرتبط و حتی اسپم در ابتدا نتایج گوگل قرار بگیرند و جا را برای عرضه کنندگان واقعی آن محصول و یا این که مطلب تنگ کنند . به طور نمونه سایتی در صورتی در زمینه عرضه دانلود اپلیکیشن تلفن همراه عمل میکرد با توصیف متا تگ خرید گوشی موبایل سونی در تگ یکی مطالب وبسایت خود براحتی میتوانست در صورت عدم رقیب قادر در این زمینه , در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد .

این مسئله هم از دید فنی و هم از بازاریابی به کلی منسوخ شده و سودی به درحال حاضر وبمستر وبسایت ذکر شده ندارد . از آن گاه فنی حال حاضر یک‌سری سالی هست که‌این باگ در آپ دیت الگوریتم گوگل نسبتاً به صورت کلی حذف شده و هر سایتی با توصیف هر متا تگی در نتایج براحتی قرار نخواهد گرفت و حتی در پاره ای از موارد اسپم شناخته خواهند شد .

از دید بازاریابی و نرخ تبدیل مشتری نیز مبتنی بر آمارها اثبات شده است که هر کاربری که به ازای هر کیوردی در وبسایت ورود می‌نمایند در صورت عدم پذیرش اطلاعات مورد‌علاقه خود , سایتتان را براحتی و با سرعت هرچه تمام تر ترک خواهد کرد که از آن طرف اندازه bounce rate ( فراروگریز استفاده کننده از سایت ) که یکی از عوامل تاثیر گذار در سئو به حساب می آید را ارتقاء خواهد اعطا کرد که در دراز مدت افت منزلت کیورد مدنظر در نتایج گوگل را در ادامه خواهد داشت .

مبتنی بر آمار تحلیلگران و متخصصان سئو هرچه تعداد سیلاب های جمله اضافه باشد به بازار متبوع شما نزدیکتر و اندازه نرخ تبدیل طولانی تر و خوبتر خواهد بود که متوسط میزان جمله ۴ سیلابی , ایده ال ترین ذهنیت جستجوی کاربرهای انگیزه با نرخ تبدیل و بازگشت پذیری بالا به عنوان مشتری وبسایت اعلام شده‌است . سئو سایت


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]